Gyűjtsd pontjaidat minden vásárlás után! 100 Ft-onként 1 pontot írunk jóvá Neked, 600 pont felett duplázódik a pontjóváírás, így 50 Ft-onként jár 1 pont.
Online vásárlásaid során bármikor felhasználhatod az összegyűjtött pontjaidat a kosár értékének 50%-ában, ADRIENNE FELLER és Panarom termékek vásárlására egyaránt.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Mit kell tudnom, mielőtt belépek a törzsvásárlói klubba?
A törzsvásárlói klub egy digitális hűségprogram, melyhez egy virtuális azonosító tartozik. Belépés után minden vásárlásnál 100 Ft-onként 1 pontot írunk Neked jóvá. Belépés után 10% kedvezményre jogosító kuponnal lepünk meg, amennyiben feliratkozol hírlevelünkre.
Ki és hol csatlakozhat a törzsvásárlói klubhoz?
Minden kiskereskedelmi vásárlónk, a webshopba történő regisztráció során csatlakozhat.
Mennyit ér egy pont?
1 pont = 1 Ft-ot ér. Egy vásárlás során a kosárérték maximum 50%-át lehet beváltani pontokban.
Hány pontot tudok egyszerre felhasználni?
1 pont = 1 Ft-ot ér és a kosár végösszegének maximum 50%-át, ezen belül maximum 5000 pontot lehet egyszerre felhasználni. A kosárban, a ’BEVÁLTHATÓ PONTOK’ mezőben automatikusan megjelenik az adott vásárlás során felhasználható pontok száma, melyet felhasználás esetén automatikusan levonunk a kosárvégösszegből.
Meddig érvényesek a pontjaim?
Minden év január 1-jén újra indul a pontok gyűjtése. Az előző évben szerzett pontokat tárgyév március 31-ig lehet beváltani, az addig le nem vásárolt pontok törlésre kerülnek.
Milyen termékek vásárlására válthatom be a pontjaimat?
Bármilyen termék, akár ADRIENNE FELLER, akár Panarom termékek vásárlására egyaránt beválthatók az összegyűjtött pontok, de csak a kosárérték 50%-ban.
Mikor kapom meg a hírlevél feliratkozásért járó kupont?
A regisztrációt követően 24 órán belül, a visszaigazoló e-mailben küldjük a kupont, melyet egy alkalommal tudsz felhasználni, ADRIENNE FELLER és Panarom termékek vásárlára egyaránt. Ez a kupon más kedvezményekkel nem vonható össze.
Kuponos vagy kedvezményes vásárlás esetén is szerezhetek pontokat?
Igen, a kuponnal/kedvezménnyel csökkentett kosárvégösszeg után írjuk jóvá a pontokat.
Hogyan használhatom fel a pontjaimat?
A webshopban való fizetés előtt, a kosarad tartalma alatt található „bEVÁLTHATÓ PONTOK” mezőbe írd be a felhasználni kívánt mennyiségét. A „BEVÁLTOM” gomb megnyomásával ezek a pontok automatikusan levonásra kerülnek a kosár végösszegéből.
Minden rendelés után kapok pontot?
Igen, minden vásárlás végén kapsz pontot, kivéve EUR-ban történő vásárlás esetén. Amennyiben kuponnal/kedvezménnyel vásároltál, akkor kuponnal/kedvezménnyel csökkentett kosárvégösszeg után írjuk jóvá a pontokat.
Euroban történő fizetés esetén gyűjthetem és beválthatom a pontjaimat?
Nem, kizárólag forintos fizetés esetén gyűjthetők és beválthatók a törzsvásárlói pontok.
Mikor érem el az extra szintet?
Ha összegyűjtöttél 600 pontot automatikusan felkerülsz a Klub extrába és a továbbiakban 50 Ft-onként adunk 1 pontot Neked.
Van olyan termék, amiért nem kapok pontot?
Nincs, minden termékre érvényes.
Hol tudom ellenőrizni a pontjaimat?
A Fiókom menüpontban, a ’HŰSÉGPONTOK’ találhatod a pont statisztikáidat, azaz a felhasználható pontjaidat, az aktuális évben gyűjtött összes pontodat, a függőben lévő pontjaidat és az ezekhez tartozó rendeléseidet, illetve a felhasznált hűségpontjaidat is.
Vásároltam, de még nem látom a jóváírt pontjaimat, hol vannak?
Ha leadtál egy megrendelést, akkor Függőben vannak a pontjaid a csomag elkészültét követő 15 napos időtartamban. A pontjaid ezután automatikusan felhasználható státuszba kerülnek.
Ha ADRIENNE FELLER és Panarom termékeket is rendelek, egy csomagban kapom meg a termékeimet?
Igen.
Nem kaptam e-mailt a pontjóváírásról. Honnan értesülök erről?
A Fiókom menüpontban a ’HŰSÉGPONTOK’ fül alatt.
Ha termék(ek)et küldök vissza, akkor elvesznek a ’Függőben’ lévő pontjaim?
Igen, ezeket visszaküldés után a visszaküldött cikkek értékével arányosan töröljük.
Ha termék(ek)et küldök vissza,elvesznek a megrendelés során felhasznált pontjaim?
Nem. A termék(ek) visszaküldése után visszatérítést kapsz a visszaküldött cikk(ek) értékével arányosan.
Érvényesek a MOM ParkADRIENNE FELLER Store-ban és a Mammut I. Panarom Store-ban az összegyűjtött pontjaim?
Az online törzsvásárlói klubban összegyűjtött pontokat nem lehet az ADRIENNE FELLER Store-ban vagy a Panarom Store-ban felhasználni. Az ADRIENNE FELLER üzletnek saját törzsvásárlói rendszere van, melyet az üzletben lehet igényelni. Az ott összegyűjtött pontokat nem lehet felhasználni a webshopban. A Panarom üzletnek jelenleg nincs saját törzsvásárlói rendszere.
Aromaterapeuta vagyok, én is részt vehetek a Törzsvásárlói klubban, amennyiben ADRIENNE FELLER termékeket vásárolok?
Nem, a törzsvásárlói klubba kizárólag lakossági vásárlók csatlakoznak.
Hány pontot kaphatok egy vásárlás során maximum?
Maximum 5000 pontot írunk jóvá egy vásárlás során.
Meddig érvényes egy akció, kupon vagy ajánlat?
Minden akció, kupon és ajánlat lejárati dátuma változik. Ezt minden esetben az ajánlatban szerepelni fog.
Törölhetem magam a Törzsvásárlói klubból?
Igen, kérünk írj az adatkezeles@adriennefeller.com e-mail címre.
Felhasználhatok egyszerre kupont és törzsvásárlói pontot is?
Igen, külön mezőben tudod megadni a kuponkódot és a felhasználni kívánt törzsvásárlói pontot a kosárban.